*دیگه طاقت ندارم.....*


ஜღஜدوستی وعشق ஜღஜ

عاشقانه.تصاویرزیباو..........

  میدونی به خاطرتو از همه کس گذشتم

         واسه ی به تو رسیدن من از خودم گذشتم

       شده این دلم یه خسته                       اخه این دلم شکسته

                 دیگه طاقتمممممممم تمووووومههه

        

میگم بمون همیشههههه                          بازم میگی نمیییییشهههه

 

میگم خیلی دیووونمم                              میگی اره ه ه میدوونمم

 

میگم بشین کنارم                                  میگی دوستت ندااااااررممم

 

تو رو قسم به عالم                                  منم طاقت ندارمممممممم

                        

                         منم طاقت ندااااااااررررررررمممممممم.

 

 

 

 

 

اخه چه کنم

دوستتتتتتت داااااااااارمممممممممم

دیگه طاقت ندارم که ندارم.

 

 

بی تو موندن برام سخته

تو رو ندیدن برام سخته

تنها بودنم برام سخته

فقط میخوام تو پیشم باشی

توفقط فقط

تو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

hosain
ساعت16:04---15 بهمن 1390
تازگي ، ذات عشق است و طراوت ، بافت عشق. چگونه مي شود تازگي و طراوت را از عشق گرفت و عشق همچنان باقي بماند؟







اگر مي خواهي ديگران به تو عشق بورزند ، دوست داشتني باش.







دوست كسي است كه تو را مي شناسد و با وجود آن شناخت ، به تو عشق مي ورزد.







زندگي ، داشتن شرايط خوب نيست بلكه به مفهوم استفاده مفيد از شرايط موجود است.







عشق حقيقي آن است كه چون از دست برود ، در همان يار در طلبش بكوشي ممنون به وبلاگ من سر زدی













سلام خواهر جون منم سر زدم وب تو همخیلی قشنگه ولی وبلاگ من قشنگ تر پاسخ:سلام داداش نازنین خودم خیلیییییییی دوست دارم عزیزابجییییییییییییییی.


lovely.girl
ساعت12:35---7 بهمن 1390
salam shabnam junam khufi?omidvaram bashi chera dige behem sar nemizani jojo?montazerama!!!bebin man har vaght vaght konam miam toam haminjoori bash digeپاسخ:salam ajji ok miam.

farzad-majid
ساعت10:46---5 بهمن 1390
sherat

dione konandas

chera injori

ba nazaram j dadii

ok

eyb nadaree

sherat kheyli ghashange

hamiin

پاسخ:salam bebakhshid yani chi chera injuri javabe nazaretuno dadam bazam mamnunam.


farzad-majid
ساعت10:42---5 بهمن 1390
divoam kadiiiiii

emitonam dg tahamool konam

kheyli sherat ghashangaan

daram mimiram

doset daram

پاسخ:salam kheyyyyyyyyyyli mamnunam ke nazare zibato migi khoshhalam kardi ke behem sarzadio nazareto gofti.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 4 بهمن 1398برچسب:,ساعت16:26توسط شبنم زیبا | |